INDIVIDU

IK WIL MIJN EIGEN HOOGBEGAAFDHEID VERDER INVULLEN

Wil je graag over van alles en nog wat uitwisselen als hoogbegaafde? Ben je wellicht nog op zoek naar hoe je jouw hoogbegaafdheid wilt gaan invullen? Kom je graag in contact met ontwikkelingsgelijken omdat dit zo fijn praat? Voel je dan van harte welkom.

Hoogbegaafd! Volwassenen

Besloten groep op Facebook voor hoogbegaafde volwassenen vanaf 18 jaar

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde volwassene bezighouden. In deze groep vind je volwassenen van allerlei leeftijden vanaf 18 jaar, van jongvolwassenen tot senioren. Deze groep focust zich op jouzelf en hoe jij je hoogbegaafdheid beleeft!

Onze groepen voor hoogbegaafde individuen zijn alleen toegankelijk voor mensen die hun eigen hoogbegaafdheid willen uitdiepen, dus niet voor coaches of in een andere hoedanigheid. Het beantwoorden van de drie intakevragen met je lidmaatschapsverzoek is voor elke groep verplicht. Deze groepen zijn niet voor commercie. Voor sterk regiogebonden vragen raden we onze regiogroepen aan.

Hoogbegaafd! Volwassenen Vlaanderen

Besloten groep op Facebook voor hoogbegaafde volwassenen in Vlaanderen vanaf 18 jaar

Deze groep lijkt op Hoogbegaafd! Volwassenen, maar daar zitten zowel Nederlanders als Vlamingen. De situatie en communicatiewijze is voor Vlamingen soms anders en daarom bestaat deze groep.

Hoogbegaafd! Jongvolwassenen

Besloten groep op Facebook en WhatsAppgroep voor hoogbegaafden van 16 t/m 32 jaar

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde jongvolwassene bezighouden. Het is een eigenwijs groepje met een eigen karakter. Deze groep is dan ook uitsluitend voor jongeren en jongvolwassenen en niet voor ouders van jongvolwassenen als meelezers!

• Facebookgroep Hoogbegaafd! Jongvolwassenen

• WhatsApp Hoogbegaafd! Jongvolwassenen

Hoogbegaafd! Dertigersclub

Besloten groep op Facebook en WhatsAppgroepen voor hoogbegaafden van 28 t/m 42 jaar

Kom in contact met andere hoogbegaafde dertigers! Hier kun je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde dertiger bezighouden. Deel hier je sociale vraagstukken, creatieve uitspattingen en dertigersdilemma’s. Op WhatsApp bieden wij bovendien regionale groepen aan om te chatten en op de hoogte te blijven van bijeenkomsten.

• Facebookgroep Hoogbegaafd! Dertigersclub

• WhatsApp Hoogbegaafd! Dertigersclub: chat

• WhatsApp Hoogbegaafd! Dertigersclub Limburg & Noord-Brabant & Zeeland: regionaal contact

• WhatsApp Hoogbegaafd! Dertigersclub Zuid-Holland & Noord-Holland & Utrecht: regionaal contact

• WhatsApp Hoogbegaafd! Dertigersclub Gelderland & Overijssel & Flevoland: regionaal contact

• WhatsApp Hoogbegaafd! Dertigersclub Drenthe & Friesland & Groningen: regionaal contact

• WhatsApp Hoogbegaafd! Dertigersclub Vlaanderen: regionaal contact

Hoogbegaafd! Veertigersclub

WhatsAppgroep voor hoogbegaafden van 38 t/m 52 jaar

Je staat midden in het leven. Wat houdt je allemaal bezig? Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen.

Onze groepen voor hoogbegaafde individuen zijn alleen toegankelijk voor mensen die hun eigen hoogbegaafdheid willen uitdiepen, dus niet voor coaches of in een andere hoedanigheid. Deze groepen zijn niet voor commercie. Voor sterk regiogebonden vragen raden we onze regiogroepen aan.

Hoogbegaafd! Vijftigplusclub

Besloten groep op Facebook en WhatsAppgroepen voor hoogbegaafde vijftigplussers

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde vijftigplusser bezighouden. Op WhatsApp spreken wij bovendien regelmatig af voor Zoom-meetups.

• Facebookgroep Hoogbegaafd! Vijftigplusclub

• WhatsApp Hoogbegaafd! Vijftigplusclub

• WhatsApp Hoogbegaafd! Senioren

Hoogbegaafd! Man

Besloten groep op Facebook voor hoogbegaafde mannen vanaf 18 jaar

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde man bezighouden. In deze groep vind je mannen van allerlei leeftijden vanaf 18 jaar, van jongvolwassenen tot senioren. Deze groep focust zich op jouzelf.

Hoogbegaafd! Vrouw

Besloten groep op Facebook voor hoogbegaafde vrouwen vanaf 18 jaar

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde vrouw bezighouden. In deze groep vind je vrouwen van allerlei leeftijden vanaf 18 jaar, van jongvolwassenen tot senioren. Deze groep focust zich op jouzelf.

Heb je een vraag over de online community?

community@stichtinghoogbegaafd.nl

Contactverzoek Community