Evenement toevoegen

Ontmoet elkaar

Wil je onder de paraplu van Stichting Hoogbegaafd! een bijeenkomst organiseren voor 10 mensen of meer? Vraag dan hier je evenement aan! Met de bijeenkomsten van Stichting Hoogbegaafd! draag je bij aan het verbinden van allerlei hoogbegaafden en breid je je eigen netwerk uit.

Je evenement wordt vervolgens:

1. Aangemaakt in de agenda op deze website

2. Verspreid via de mailinglijst

3. Als evenement aangemaakt in de daartoe relevante groep op Facebook

4. Verspreid via onze sociale media

Je hoort van ons na het indienen van je verzoek. Zorg dat je aan onderstaande voorwaarden voldoet.

Om veiligheid en onafhankelijkheid te waarborgen en belangenverstrengeling te voorkomen op onze bijeenkomsten:

1. Je gebruikt dit niet voor sales en voorkomt belangenverstrengeling. Je steekt hiermee ook geen reeds bestaande bedrijfsactiviteit van welke aard dan ook in een nieuw jasje. Promoot al je eigen activiteiten als zodanig in onze groep Hoogbegaafd! Vraag & Aanbod. Je steekt andersom deze bijeenkomst ook niet in het jasje van een eigen bedrijfsactiviteit, bijvoorbeeld met gebruik van onze benamingen of beeldmateriaal.

2. Het is geen activiteit die al bij een andere organisatie is ondergebracht. Wel zo netjes en respectvol naar die andere organisatie.

3. Je respecteert de COVID-19-maatregelen die wij van de Nederlandse dan wel Belgische gezondheidsdiensten overnemen volledig en neemt deze ook in acht tijdens de bijeenkomst. Deze maatregelen vermelden wij bij elke bijeenkomst afzonderlijk. Wijzigingen zijn voorbehouden aan de nationale gezondheidsdiensten. Bijeenkomsten (in bepaalde regio’s) worden geannuleerd als de gezondheidsdiensten een andere noodverordening afgeven of omdat blijkt dat de maatregelen tijdens een eerdere editie slecht werden nageleefd.

Nieuw evenement
Voornaam/initialen
Achternaam
Als je daar een account hebt
Mag je voornaam bij het evenement op de website worden vermeld?
Wat voor evenement wil je organiseren?
Voor wie is dit evenement bedoeld?
Meerdere opties zijn mogelijk.
De geldende COVID-19-maatregelen kunnen beperkingen opleggen. Een activiteit in de buitenlucht is vooralsnog het meeste aanbevolen. Binnen? Op privéadressen zijn bijeenkomsten momenteel niet mogelijk.
Woonadressen en diverse andere locaties worden tot op het niveau van café, park, bos of plaats nauwkeurig op de website gepubliceerd.
Kijk even in onze agenda of er op die dag niet al iets gepland staat in de buurt. Graag minimaal 3 weken van tevoren plannen.
Wij geven er de voorkeur aan dat je dit evenement periodiek organiseert. Op die manier versterk je het (regionale) hoogbegaafdennetwerk. De frequentie is naar eigen voorkeur.
Ik ga akkoord met