Laden Evenementen

We heten de vrijwilligers van Stichting Hoogbegaafd! van harte welkom op onze vrijwilligersdag!

Gezellig online samen met de vrijwilligers van Stichting Hoogbegaafd!

Dankzij jou kent Stichting Hoogbegaafd! vele goed gemodereerde online groepen, gezellige bijeenkomsten, tot de verbeelding sprekende artikelen en nieuw te ontwikkelen initiatieven. Zo kunnen we als ANBI-stichting onze activiteiten voor en door hoogbegaafden blijven ontplooien en uitbreiden, en kunnen we steeds meer waarmaken binnen onze kerndoelen: Verbinden, Informeren en Onderzoeken.

Het is heel waardevol dat je daaraan bijdraagt. Veel van de activiteiten voor de stichting vinden online plaats of dankzij losse gastvrouwen en -heren in bepaalde regio’s. Het is natuurlijk weer anders om met zijn allen gezellig bij elkaar te komen in een informele sfeer. Online, weliswaar. Daarom organiseren we deze vrijwilligersdag.

Welkom alvast en bedankt voor je inzet voor Stichting Hoogbegaafd!

Het bestuur,

Alice, Martin, Marije, Sonsoles en Armando

Kom je ook?

Als vrijwilliger zou je een uitnodiging gehad moeten hebben. Is dit niet het geval, meld je dan z.s.m. bij Martin – penningmeester@stichtinghoogbegaafd.nl