Laden Evenementen

Dat bewegen in de buitenlucht goed is voor onze gezondheid, weten we allemaal. Maar bewegen is ook enorm belangrijk voor je hersenen. Wist je dat in beweging zijn, helpt om je fijn en gelukkig te voelen en om spanning en stress kwijt te raken?

Al is bewegen voor álle kinderen goed en nodig, kunnen hoogbegaafde kinderen extra baat hebben bij (buiten) bewegen. Dat wordt hier beschreven door Dr. Ellen Rohaan en Prof. dr. Anouke Bakx. >

De Werkgroep Onderwijs van Stichting Hoogbegaafd! roept daarom iedereen die hoogbegaafde kinderen, jongeren en studenten een warm hart toedraagt op om in Beweging te komen met je Brein.

Wandel, fiets, tennis, ren, zwem, huppel, slenter, yoga of beweeg op die manier die bij jou past en vraag al je vrienden en familie om je te sponsoren. Doe het één uur, een dag, alle dagen van de Week van de Hoogbegaafdheid. Het maakt niet uit, zolang je maar beweegt.

En zamel op die manier geld in voor de Werkgroep Onderwijs, zodat zij zich kunnen blijven inzetten voor passend onderwijs voor alle hoogbegaafden! Met het geld dat de Werkgroep Onderwijs ophaalt kunnen wij meer evenementen organiseren, meer kennis- en beeldmateriaal ter beschikking stellen (zie ook ons YouTube-kanaal) en het stelt ons in staat om acties op te zetten zoals het aanbieden van onze actie Aan de nieuwe minister van Onderwijs.

Download de flyer >

Meld je hier aan en doe mee met deze sponsoractie! >

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant