Laden Evenementen

Scott en Froukje challengen zichzelf voor o.a. passend onderwijs voor hoogbegaafde kinderen!

“Wij gaan in de week van de hoogbegaafdheid (4-12 maart) samen het Fietserpad fietsen. Dit is het Pieterpad op de fiets, van Maastricht naar Pieterburen, ruim 550 km!

Wil je ons sponsoren en zo Stichting Hoogbegaafd! helpen hun geweldige werk te blijven voortzetten?

Je kunt ons volgen op Strava en zien hoe wij deze uitdaging tot een succes brengen… đź’Ş”

Steun deze actie hier! >

Dat bewegen in de buitenlucht goed is voor onze gezondheid, weten we allemaal. Maar bewegen is ook enorm belangrijk voor je hersenen en je psychische gezondheid. Wist je dat in beweging zijn, helpt om je fijn en gelukkig te voelen en om spanning en stress kwijt te raken?

Bewegen is natuurlijk goed en nodig voor iedereen. Hoogbegaafden hebben een hoge mate van gevoelsbewustzijn, waardoor zij extra gebaat zijn bij bewegen in de buitenlucht.

In aanloop naar ons symposium op 15 april, Gelukkig hoogbegaafd, hoe dan?, roepen wij iedereen die hoogbegaafdheid een warm hart toedraagt op om in Beweging te komen met je Brein. En om zo tijdens de week van de hoogbegaafdheid te ervaren hoe bewegen jou gelukkig maakt!

Wandel, fiets, tennis, ren, zwem, huppel, slenter, yoga of beweeg op die manier die bij jou past en vraag al je vrienden, familie, wie dan ook om je te sponsoren. Doe het één uur, een dag, alle dagen van de Week van de Hoogbegaafdheid, maak er een geweldige challenge van… Het maakt niet uit, zolang je maar beweegt.

En zamel op die manier geld in voor de Stichting Hoogbegaafd! zodat zij zich kunnen blijven inzetten voor onder andere:

* de Werkgroep Onderwijs, die zich met debatten en acties inzet voor passend onderwijs aan hoogbegaafde kinderen en jongeren

* de Samen Zijn-bijeenkomsten voor hoogbegaafde volwassenen in Nederland en Vlaanderen

* de online community waar waardevolle contacten met andere hoogbegaafden worden opgedaan

Dus laat zien en ga ervaren hoe jij, naast strubbelingen, zorgt voor geluk door in beweging te komen met je brein. Challenge jezelf, challenge anderen, laat je sponsoren! Voor de deelnemers hebben wij een mooi aandenken!

Steun deze actie hier! >

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant