Laden Evenementen

Heb je interesse om deel te nemen aan een eenmalig evenement van Stichting Hoogbegaafd!? Dat kan op vrijdagavond 4 oktober in de bar van het Van der Valk Hotel te De Bilt.

Vrijdag 4 oktober staan we aan de vooravond van het symposium van Stichting Hoogbegaafd! Dit vindt plaats op 5 oktober in hetzelfde hotel. Wie deelneemt aan het symposium, vindt het misschien ook leuk om samen te komen in de serre van het hotel op vrijdag 4 oktober om 20.30 uur. Heb je al een kamer geboekt of moet je dat nog doen? Neem dan contact op met het hotel (030 – 220 58 11) en vermeld tijdens het boeken dat je deelneemt aan het symposium van Stichting Hoogbegaafd!

Neem je niet deel aan het symposium, maar vind je het wel leuk om gewoon gezellig samen te zijn met andere hoogbegaafde mensen? Dan ben je uiteraard ook van harte welkom.

Deelname is gratis, maar drankjes en eventuele borrelhapjes zijn voor eigen rekening. Het minimaal aantal deelnemers is 8. Aanmelden kan tot en met 30 september. Bij veel aanmeldingen verhuizen we van de serre naar de restaurantbar en dit moeten wij tijdig doorgeven aan het hotel. Meer informatie en aanmelden via slippersnet@gmail.com (Kiki Scheepens).

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant