Laden Evenementen

Het doel van de bijeenkomst voor uitzonderlijk hoogbegaafde volwassenen is om op landelijke schaal voor verbinding te zorgen.

Deze editie is een filmmarathon. Films als the Hobbit, Lord of the Rings, the Matrix en Harry Potter zijn onder uitzonderlijk hoogbegaafden populair heb ik gemerkt :). Daarom bij mij thuis een huiskamermarathon met één van deze series, in goed overleg welke. Beamer en groot scherm zijn aanwezig.

Koffie en thee is aanwezig, neem wat te drinken en te eten mee om te delen voor lunch en snacks, voor avondeten kunnen we wat bestellen.

Je bent van harte welkom in Leiden!

De inschrijving sluit 2 dagen van tevoren. Extra donaties ten behoeve van de stichting worden zeer gewaardeerd. Ik verwelkom maximaal 6 personen.

Meer informatie en aanmelden via Uitzonderlijk Hoogbegaafd! Volwassenen, een community waarvoor een intake van toepassing is (Facebook dan wel WhatsApp). Hoor jij ook thuis op deze bijeenkomst, maar ben je nog geen deel van deze community? Stuur dan een motivatie via deze link en ik ga graag met je in gesprek. Ben je wel al deel van de community voor uitzonderlijk hoogbegaafde volwassenen? Stuur dan een mail naar info@stichtinghoogbegaafd.nl o.v.v. datum en locatie van deze bijeenkomst om je aan te melden.

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant