Laden Evenementen

Dit is een combinatiebijeenkomst voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde (jong)volwassenen in Antwerpen en in de wijde omgeving. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomsten kan je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

Deze keer is oprichter en voorzitter van Stichting Hoogbegaafd! Alice ook aanwezig. Ze zal de stichting introduceren en mogelijk 😉 voor nog wat meer gezelligheid zorgen. Je bent uiteraard van harte welkom om je vragen te stellen over de stichting, bijvoorbeeld over mogelijkheden om actief te worden voor de stichting en om nieuwe ideeën in te brengen.

We komen samen in Café Vrij België, Diksmuidelaan 202 te Berchem, Antwerpen.

Bij voorkeur minimaal een week van tevoren aanmelden, tot uiterlijk twee dagen van tevoren. Hapjes en drankjes voor eigen rekening. Na afloop kunnen we vrijblijvend samen ergens gaan eten.

Meer informatie en aanmelden via Hoogbegaafd! Antwerpen of via onderstaand formulier.

[caldera_form id=”CF5d07fd7d3fddf”]

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant