Laden Evenementen

De inschrijving is gesloten.

Deze bijeenkomst vindt onder huidige omstandigheden in aangepaste vorm plaats. Wij houden daarbij anderhalve meter afstand. Wordt de regelgeving aangescherpt, zullen wij deze bijeenkomst conform de richtlijnen verder aanpassen of annuleren. Wij raden risicogroepen aan om nog niet deel te nemen. Er is plaats voor maximaal 10 deelnemers.

Met Bob het land in

De eerste van een serie wandelingen voor hoogbegaafden. Elke 4 tot 6 weken organiseert Bob (ook wel bekend als Martin) een wandeling van 2 uur voor hoogbegaafde wandelaars. Deze keer ontmoeten we elkaar om 13.00 op Station Alkmaar voor een mooie wandeling door de Hout en het Heilooërbos. Weer of geen weer. Na afloop is er de mogelijkheid om in het mooie centrum van Alkmaar nog wat te gaan drinken. Consumpties zijn voor eigen rekening. Je hoeft hier niet super fit voor te zijn, maar moet wel van een goede wandeling houden.

Het doel van de bijeenkomst voor hoogbegaafde volwassenen is om op regionale schaal voor verbinding te zorgen. In deze ontspannen setting is alle ruimte voor verbinding, uitwisseling en informatie over hoogbegaafdheid en wat er allemaal nog meer ter sprake komt. Leuk om nieuwe mensen te leren kennen of met oude bekenden een actieve middag door te brengen.

Meer informatie en aanmelden via onderstaand formulier.

[caldera_form id=”CF5ef885594496a”]

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant