Laden Evenementen

Deze bijeenkomst zit vol. De inschrijving is gesloten. Aanmelding plaatst je op de wachtlijst.

Deze bijeenkomst vindt onder huidige omstandigheden in aangepaste vorm plaats. Wij houden daarbij anderhalve meter afstand. Wordt de regelgeving aangescherpt, zullen wij deze bijeenkomst conform de richtlijnen verder aanpassen of annuleren. Wij raden risicogroepen aan om nog niet deel te nemen. Er is plaats voor maximaal 10 deelnemers.

Een ongedwongen bijeenkomst voor de Noorderlingen onder ons in Amsterdam Noord! ‘Verwegistaners’ (mensen die niet in Amsterdam Noord wonen) zijn ook van harte welkom! Vintage meubels, planten, koffie, tosti’s, geweldige appeltaart en curcuma latte, naast heerlijke thee en koffie. Zo breiden we onze sociale contacten uit als ‘Rainforest minds‘. Consumpties zijn voor eigen rekening.

Het doel van de bijeenkomst voor hoogbegaafde volwassenen is om op regionale schaal voor verbinding te zorgen. In deze ontspannen setting is alle ruimte voor verbinding, uitwisseling en informatie over hoogbegaafdheid en wat er allemaal nog meer ter sprake komt. Leuk om nieuwe mensen te leren kennen of met oude bekenden een actieve middag door te brengen.

Bij succes kunnen we dit iedere maand herhalen, wellicht op diverse locaties in dit prachtige stadsdeel! Voel je van harte welkom.

Uw toegenegen gastvrouw Bayla

Meer informatie en aanmelden via onderstaand formulier.

[caldera_form id=”CF5ef885594496a”]

Ik wil op de hoogte blijven van artikelen, evenementen en updates >

Ik zoek regionale contacten via Facebook of WhatsApp >

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant