Laden Evenementen

Deze bijeenkomst vindt onder huidige omstandigheden in aangepaste vorm plaats. Wij houden daarbij anderhalve meter afstand. Wordt de regelgeving aangescherpt, zullen wij deze bijeenkomst conform de richtlijnen verder aanpassen of annuleren. Voor deze voorstelling betekent dat een entreekaart én een negatief test-, herstel- of vaccinatiebewijs.

Zoals ieder jaar kan je in het sfeervolle amfitheater midden in het Amsterdamse Bos naar een bijzondere openluchtvoorstelling. Dit jaar verzorgt door Toneelgroep Oostpool met hun spectaculaire voorstelling Hollandsch Glorie, een intelligente komedie over toen, nu en straks.

Voorafgaand aan de voorstelling vertellen Parwana Rezai (student law in society) en Quiah Shilue (acteur Hollandsch Glorie) meer over de thematiek van Hollandsch Glorie; over hoe we hier in Nederland samenleven en de wereld waar we vandaan komen. Dit gebeurt in het kader van FAM Embodied Knowledge en is een samenwerking tussen Toneelgroep Oostpool, 3D (het Debatcentrum van de Vrije Universiteit Amsterdam) en de storytellers van Mezrab. Let op: hiervoor moet je apart reserveren. Zie de links hieronder. De ticketprijs is €21,-.

Het lijkt me leuk om iedere maand samen iets cultureels te ondernemen en te bespreken waarom je wel of niet geraakt bent. We doen dit uiteraard op een veilige manier, met inachtneming van de geldende maatregelen die verspreiding van het Coronavirus tegengaan. Voor deze voorstelling betekent dat een entreekaart én een negatief test-, herstel- of vaccinatiebewijs.

We ontmoeten elkaar om 19.30 aan de rand van het parkeerterrein, bij het houten huisje van Miniport Amsterdam en nemen vanaf daar het pad naar het 2 minuten verderop gelegen Bostheater. Het voorprogramma start om 20.00 en de voorstelling om 21.00.

Aanmelden voor dit uitje met andere hoogbegaafden doe je als volgt:

Bekijk allereerst de informatie hier en hier en bestel je daar ook je ticket voor de voorstelling.

Meld je vervolgens aan via onderstaand formulier om je aan te sluiten bij onze ontmoeting:

Deelnameverzoek Samen Zijn Noord-Holland
Voornaam
Achternaam
Ik neem graag deel aan
Ik ga akkoord met

Ik wil op de hoogte blijven van artikelen, evenementen en updates >

Ik zoek regionale contacten via Facebook of WhatsApp >

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant