Laden Evenementen

De inschrijving is gesloten.

Deze bijeenkomst vindt onder huidige omstandigheden in aangepaste vorm plaats. Er is plaats voor maximaal 10 deelnemers per tafel op gepaste afstand. Een tweede tafel is mogelijk. Je mag maximaal 1 keer per week samen zijn met maximaal 10 anderen, dus zorg dat je dit niet elders doet in de omringende tijd. Ook zul je aan tafel moeten blijven zitten, waarbij je niet van plaats wisselt (dus ook niet naar een andere tafel). Wordt de regelgeving aangescherpt, zullen wij deze bijeenkomst conform de richtlijnen verder aanpassen of annuleren. Wij raden risicogroepen aan om nog niet deel te nemen.

Dit is een mooie Samen Zijn bijeenkomst voor hoogbegaafde volwassenen in West-Vlaanderen en de wijde omgeving. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomsten kan je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

We komen samen in koffie- en eethuis De Papil, Rijselstraat 78 te Brugge. Deze locatie is vlakbij de achterkant van het Station Brugge en de kerktoren van Sint-Michiels. Hapjes en drankjes zijn voor eigen rekening. De openingstijden worden streng gehandhaafd. Bij voorkeur minimaal een week van tevoren aanmelden, zodat we genoeg plaatsen kunnen reserveren (tot uiterlijk twee dagen van tevoren). Zitten wij vol, dan sluiten wij de aanmelding.

Meer informatie en aanmelden via Facebookgroep Hoogbegaafd! West-Vlaanderen of via onderstaand formulier.

[caldera_form id=”CF5e50164ba2b99″]

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant