Laden Evenementen

Dit is een bijeenkomst voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde (jong)volwassenen in Zuid-Holland en in de wijde omgeving. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomsten kan je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

Gezamenlijk hebben we weer een leuk event bedacht om weer samen bij elkaar te komen. Dit keer gaan we laagdrempelig en met ontspannenheid op een sloep langs de Haagse grachten richting Scheveningen. Daarna maken we een korte wandeling naar de haven om daar te genieten op een mooi terras dan wel binnen. Wie daarna nog wil kan mee op een strandwandeling langs de boulevard, afhankelijk of het weer meezit.

Voor dit event vragen we een kleine prijs van 15 euro voor de boot. Er is plek voor 12 man, of eventueel een tweede boot voor in totaal 24 man. Het event vindt plaats op 27e van augustus, maar we moeten dit op tijd reserveren. Wees er zo vroeg mogelijk bij. De aanmelding is afgerond nadat er een betaling heeft plaatsgevonden. Je krijgt een tikkie. Begin juli gaan wij al boeken. Ruilingen vinden plaats na overleg en aanmelding van de andere partij.

We verzamelen aan de voorkant van Den Haag Centraal Station om vanuit daar naar de aanlegplaats te lopen. Om 12:00 verzamelen we en om 12:30 vertrekt de boot.

Wees welkom, welke vragen je ook hebt, waar je je ook bevindt in jouw pad en hoe je je ook voelt. De omgeving is er ook naar om van elkaar te leren en laagdrempelig in te stappen.

Harold en Pascal

Meer informatie en aanmelden via onderstaand formulier.

Deelnameverzoek Samen Zijn Zuid-Holland
Voornaam
Achternaam
Voor tikkie om bijdrage te voldoen