Laden Evenementen

Dit is een bijeenkomst voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde (jong)volwassenen in Zuid-Holland en in de wijde omgeving. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomsten kan je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

Op zaterdag 7 januari luiden we (nogmaals) het nieuwe jaar in met een frisse nieuwjaarswandeling in Leiden. We verzamelen om 10 uur op een locatie vlakbij het station en maken vervolgens een mooie route door de stad Leiden die veel historie en mooie architectuur kent. Onderweg kunnen we elkaar ontmoeten en spreken over de mogelijkheden die het nieuwe jaar ons kan gaan bieden. Om echte ontmoetingen mogelijk te maken wordt de groep bewust klein gehouden.

Na de wandeling sluiten we rond 13 uur af met een drankje en kunnen de mensen die dat willen, blijven lunchen. Drankjes, hapjes en lunch zijn voor eigen rekening.

Wees welkom!

Cécile

Meer informatie en aanmelden via onderstaand formulier.

Deze bijeenkomst zit vol. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Ik wil op de hoogte blijven van artikelen, evenementen en updates >

Ik zoek regionale contacten via Facebook of WhatsApp >

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant