Laden Evenementen

We heten de vrijwilligers van Stichting Hoogbegaafd! van harte welkom op onze vrijwilligersdag!

Gezellig samen met de vrijwilligers van Stichting Hoogbegaafd!

Dankzij jou kent Stichting Hoogbegaafd! vele goed gemodereerde online groepen, gezellige bijeenkomsten, tot de verbeelding sprekende artikelen en nieuw te ontwikkelen initiatieven. Zo kunnen we als ANBI-stichting onze activiteiten voor en door hoogbegaafden blijven ontplooien en uitbreiden, en kunnen we steeds meer waarmaken binnen onze kerndoelen: Verbinden, Informeren en Onderzoeken.

Het is heel waardevol dat je daaraan bijdraagt. Veel van de activiteiten voor de stichting vinden online plaats of dankzij losse gastvrouwen en -heren in bepaalde regio’s. Het is natuurlijk weer anders om met zijn allen gezellig bij elkaar te komen in een informele sfeer.

Daarom organiseren we deze vrijwilligersdag. Wij gaan dit jaar in Almere genieten van lekkere hapjes in de middag, gevolgd door een BBQ. Je bent vanaf 14.00 welkom, maar je kunt er ook voor kiezen om wat later aan te schuiven. De BBQ begint rond 18.00. Veganisten en vegetariërs kunnen gebruik maken van de keuken (graag je wensen doorgeven). Voor €10,00 ben je van harte welkom op deze dag en regelen wij als bestuur alles voor je! Ga jij maar lekker genieten!

Welkom alvast en bedankt voor je inzet voor Stichting Hoogbegaafd!

Het bestuur,

Jan Willem, Alice en Eelko

Kom je ook?

Vul onderstaand formulier in en maak vervolgens €10,00 per persoon over naar NL85 INGB 0008 3947 13 t.n.v. Stichting Hoogbegaafd o.v.v. “Vrijwilligersdag 31 augustus, naam”.

[caldera_form id=”CF5cd8ac2a5808a”]

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant