Op 15 april vanaf 12.00 organiseert Stichting Hoogbegaafd! het dagsymposium

GELUKKIG HOOGBEGAAFD, HOE DAN?

Schrijf je in

Veelgestelde vragen op een rij

Het symposium vindt plaats in het Hotel & Conferentiecentrum Landgoed Zonheuvel, Amersfoortseweg 98, 3941 EP Doorn, Provincie Utrecht, Nederland. Wij ontmoeten elkaar in de grote congreszaal van het Paviljoengebouw. Hier vind je een sfeerimpressie.

Bekijk de reisinformatie voor de snelste route naar deze locatie. Op het terrein is een zeer grote gratis parkeerplaats.

Heb je een allergie? Geef het alsjeblieft door via symposium@stichtinghoogbegaafd.nl zodat de catering er rekening mee kan houden.

Ben je minder mobiel? Geef het alsjeblieft door via symposium@stichtinghoogbegaafd.nl zodat we er rekening mee kunnen houden. De locatie is rolstoelvriendelijk.

Wil je niet in beeld? Wij hopen natuurlijk zo veel mogelijk hoogbegaafden een gezicht te kunnen geven in de vorm van foto’s en opnames. Maar ben jij daar nog niet open over en ben je nog niet klaar om je hoogbegaafdheid aan de buitenwereld te laten zien? Geef het alsjeblieft door via symposium@stichtinghoogbegaafd.nl zodat we er rekening mee kunnen houden. Wij gaan er anders van uit dat jij zichtbaar wilt zijn voor onze fotograaf en filmploeg.

Ja! Wij verwelkomen je graag. Dus ook als je zelf niet hoogbegaafd bent of geen hoogbegaafde kinderen hebt. Diversiteit is in deze maatschappij belangrijk voor iedereen. Wil jij meer weten over hoogbegaafdheid? En vind jij het belangrijk dat alle hoogbegaafden zich optimaal kunnen ontplooien omdat er steeds meer oog voor diversiteit komt? Dan ben je hartstikke welkom om deel te nemen!

Ja, we zijn een Nederlandse ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Je inschrijving is een donatie en is aftrekbaar bij je belastingaangifte.

Je krijgt geen kwitantie, tenzij je dat verzoekt. Wil je een kwitantie? Stuur dan jouw volledige naam, adres en evt. bedrijfsnaam naar penningmeester@stichtinghoogbegaafd.nl.

Sponsor het event en geniet van deze voordelen

Ons jaarlijkse symposium heeft elk jaar een ander thema en heeft als doel hoogbegaafden positief te inspireren om het beste uit zichzelf te halen en zich bewust te worden van hun waarde in de maatschappij. Als sponsor draag je daar zichtbaar aan bij.

Wil je als bedrijf of ondernemer in contact komen met andere ondernemers om te netwerken of om wellicht nieuwe samenwerkingen op te zoeken, meld je dan aan als sponsor en word zichtbaar op de Business hub. Ook als je als bedrijf op zoek bent naar hoogbegaafde werknemers, is dit dé plek om ze te ontmoeten. We hebben speciale sponsorpakketten (Sponsordeal A en Sponsordeal B) om deel te kunnen nemen aan dit extra onderdeel van het symposium en je bedrijf onder deze interessante doelgroep kenbaar te maken.

Als je als boekenschrijver je eigen boek wil promoten, aanwezig én zichtbaar wil zijn op de Book hub, meld je dan aan. We hebben speciale tarieven voor deze stand (Sponsordeal C). Dit is ook dé plek voor schrijvers om andere schrijvers te ontmoeten.

Neem als aanbieder bij interesse in de Business hub of Book hub contact met ons op via symposium@stichtinghoogbegaafd.nl.

500,-

• 1 toegangsticket voor toegang tot de gehele dag, inclusief lunch en borrel

• Prominente stand op de Business hub met plek voor jouw banner en materialen

• Logo op slide tijdens het symposium

• Weergave met logo en headline op de inschrijfpagina van het symposium

• Weergave met logo, headline, link en omschrijving op de sponsorpagina op onze website gedurende 3 maanden

750,-

• 2 toegangstickets voor toegang tot de gehele dag, inclusief lunch en borrel

• Prominente stand op de Business hub met plek voor jouw banner en materialen

• Logo op slide tijdens het symposium

• Weergave met logo en headline op de inschrijfpagina van het symposium

• Weergave met logo, headline, link en omschrijving op de sponsorpagina op onze website gedurende 6 maanden

200,-

• 1 toegangsticket voor toegang tot de gehele dag, inclusief lunch en borrel

• Prominente stand op de Book hub met plek om jouw boeken te verkopen

Maak je bezoek onvergetelijk

Maak je er een mooi uitje van en wil je in alle rust van het symposium genieten? Voor jou als deelnemer geldt een speciaal tarief voor je overnachting voorafgaand aan (14-15 april) en/of na (15-16 april) het symposium. Boek je overnachting(en) snel door rechtstreeks met het hotel contact op te nemen o.v.v. dat je deelneemt aan het symposium van Stichting Hoogbegaafd!

De locatie wordt omringd door prachtige bossen, dus geniet ook van de omgeving.

Wil jij op locatie dineren? Reserveer dan zelf tijdig je plek. Laat dat vooraf aan de locatie weten door rechtstreeks met het hotel contact op te nemen o.v.v. dat je deelneemt aan het symposium van Stichting Hoogbegaafd! Laat ook weten of je graag met andere bezoekers van het symposium samen zou willen dineren of dat je liever alleen met je naasten dineert.

Stichting Hoogbegaafd! heet je alvast van harte welkom!

Stichting Hoogbegaafd! verbindt en informeert (ouders en begeleiders van) hoogbegaafden van alle leeftijden en achtergronden. Dat doen we met bijeenkomsten, evenementen, een online community, het schrijven van artikelen en de Werkgroep Onderwijs. We kijken verder dan een IQ-score: een hoogbegaafde is een hoogbewust persoon, soms ontestbaar. We benaderen hoogbegaafdheid als een positieve kwaliteit waarmee we als drijfveren middenin de maatschappij staan. De stichting is een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).

#hbsymposium2023

Gebruik en volg de hashtag #hbsymposium2023 voor al je live updates op Instagram, Facebook en LinkedIn. Op die manier kan je andere aanwezigen en mensen die het over het symposium hebben vinden. Voeg elkaar vooral toe! Maak je Stories op Instagram? Tag ons account dan: @stichtinghoogbegaafd.

Dit symposium wordt mede mogelijk gemaakt door

Hoogbegaafd in Bedrijf is een social enterprise die professionele dienstverlening biedt op het thema Hoogbegaafd en Werk. Meer informatie >