Opstandig hoogbegaafd
Categorie:
Author:
Published: 2020

In deze intieme getuigenis over een leven op zoek naar liefde neemt Abel Abelson je mee naar zijn universum: dat van iemand die anders is. In een directe stijl zonder franjes of omwegen vertelt Abel zijn leven: hoe het was, hoe het is, hoe het kan zijn. Over zijn ouders die geen snars van hem begrijpen. Over hiërarchische hellen en spirituele zelfmoordpogingen die, gelukkig, mislukken. Over met lede ogen aanzien hoe een wereld die in brand staat, geblust wordt met petroleum en kernbommen. Over liefdesrelaties die, hoe hij het ook probeert, altijd maar mislukken. Maar ook: over die ene relatie die wel spectaculair lukt. Ze bestaat.

Dit boek is een ontmoeting. Geen zoveelste recept voor zelfrealisatie, geen twintig trucs uit de hoge hoed om met je anders-zijn “om te gaan”. Herinneringen, ideeën, avonturen, flash backs en flash forwards tussen kindertijd en heden, realiteit en fictie wisselen elkaar af en vormen samen een pakkend relaas. Over al wat mis kan gaan voor wie anders is, maar ook: over het licht aan het eind van de tunnel. Over liefde die echt liefde is. En over leven dat echt leven is.

Ontmoet Abel en laat alles anders worden.

Steun Stichting Hoogbegaafd! door dit boek te kopen

Bestel dit boek via onderstaande link en steun Stichting Hoogbegaafd! dankzij het bol.com commissieprogramma.

Een recensie toevoegen >