Ik heb lang gewacht
Author:
Genre:
Published: 2021

Elise, een gescheiden vrouw van rond de veertig, weet lang niet wie ze werkelijk is. Haar scheiding met David is de eerste stap op weg naar zelfverwezenlijking, maar echt lukken doet het niet. Ze denkt dat het gebrek aan passie en het gemis aan echte contacten haar ongelukkig maken. Een lezing over hoogbegaafdheid volgt, dat is het keerpunt in haar leven. Niet lang daarna ontmoet ze Leon, volgens haar de man van haar leven. Maar waarom doet Leon opeens zo geheimzinnig? Telkens laat hij Elise achter zonder een adres of telefoonnummer. Hij stelt haar geduld keer op keer op de proef. Is er misschien iets vreemds met Leon aan de hand of gedraagt Elise zich raar? Haar reis langs steden met zeven heuvels maakt veel duidelijk.

Steun Stichting Hoogbegaafd! door dit boek te kopen

Bestel dit boek via onderstaande link en steun Stichting Hoogbegaafd! dankzij het bol.com commissieprogramma.

Een recensie toevoegen >