Intens Mens
Intens Mens is een bundel lyrische reflecties op zingeving, emotionele ontwikkeling, begaafdheid en meer. "Lezen betekent veel in mijn persoonlijke ontwikkeling. Met mijn eigen schrijven geef ik het creatieve woord dóór. Ik bied je graag een prikkelende ontwikkelruimte voor jouw complexe, intense menszijn."

Lotte van Lith (1985, MA) is docent, trainer en coach op het gebied van begaafdheid en emotionele ontwikkeling. Zij werkt als coach voor (jong)volwassenen binnen naar bedrijf A Lot Of Complexity. Als trainer verzorgt ze workshops en verdiepingsmodules. Ze is een veelgevraagd spreker. Als docent is Lotte onder andere verbonden aan de School of Thinking van de Vrije Universiteit Brussel en draagt ze regelmatig bij aan innovatieve publicaties rondom begaafdheid.

Dit boek kopen

Je kunt dit boek hier kopen. Je kunt dit boek niet kopen via bol.com om Stichting Hoogbegaafd! zo dankzij het commissieprogramma te steunen.

Presentatie

Interviews

Alice heeft Lotte over haar boek geïnterviewd. Alice is voorzitter van Stichting Hoogbegaafd! en redacteur van Intens Mens. Bekijk het interview hier en leer meer over het waarom en het hoe van dit boek:

Ook Jolanda Scherpenzeel (auteur Zwartfluwelen vleugels. Mijn ontmoetingen met zwart) en Lotte gingen met elkaar in gesprek over hun boeken en schrijfprocessen.

Een recensie toevoegen >