2022: Giftedness in Practice

Many gifted adults were not recognized as being gifted as children simply because knowledge of giftedness did not exist or was unavailable. Many gifted people experience challenges in dealing with others and with themselves. How can they learn to acknowledge and develop their potential in a world that rarely understands them?

Door |2022-09-17T02:45:51+02:00mei 1st, 2022|Tags: |0 Reacties

2021: Hoogbegaafd in praktijk. Het versterken van persoonlijk leiderschap bij hoogbegaafde volwassenen

Veel hoogbegaafde volwassenen zijn in hun jeugd niet als hoogbegaafd herkend. Simpelweg omdat de kennis van hoogbegaafdheid niet bestond of voorhanden was. Velen ervaren uitdagingen in de omgang met anderen én met zichzelf. Hoe leren zij hun potentie te erkennen en te ontwikkelen in een wereld die hen zelden begrijpt?

Door |2022-09-16T12:03:49+02:00december 1st, 2021|Tags: |0 Reacties

2017: Hoogbegaafde volwassenen. Zet je gaven intelligent en positief in

Hoogbegaafdheid is geen garantie op succes en veel hoogbegaafde volwassenen voelen zich vaak al hun hele leven ‘anders’. Je vermoedt wel dat je bijzondere gaven hebt, maar toch kun je worstelen met jezelf en met je omgeving. Je ervaart onbegrip op je werk, raakt regelmatig in conflict of hebt moeite met relaties.

Door |2022-09-15T18:46:17+02:00maart 1st, 2017|Tags: |0 Reacties
Ga naar de bovenkant